Svorio treniruotės

Raumenų formavimas yra jėgos treniruotės forma, kuria siekiama maksimaliai padidinti raumenų skerspjūvį. Ši raumenų apkrovos forma daugiausia naudojama kultūrizmo ir kūno rengybos treniruotėse. Raumenų auginimas, žinoma, yra tik vienas svorio treniruočių komponentas. Raumenų stiprinimas Raumenų formavimas Raumenų formavimas ir anaboliniai steroidai Raumenų formavimas ir mityba ... Skaityti daugiau

Treniruočių planavimas - kiek sakinių turėtumėte padaryti? | Šoniniai atsispaudimai

Treniruočių planavimas - kiek sakinių turėtumėte pasakyti? Priklausomai nuo treniruočių tikslo, rekomenduojama nuo 3 iki 5 rinkinių po 15 atsispaudimų. Tie, kurie gali daugiau nei 15, turėtų ramiai stumti save į savo ribas, kad pasiektų optimalią treniruočių sėkmę. Tipiškos klaidos vykdymo metu Daugelis sportininkų treniruoja įstrižus… Skaityti daugiau

Pritūpimai

Įvadas Pritūpimas yra jėgos kėlimo disciplina, kartu su spaudimu ant suoliuko ir kryžminis kėlimas. Jis ypač naudojamas kultūrizme raumenims ugdyti. Pritūpimai yra labai populiarūs jėgos treniruotėse, nes yra daug aktyvuotų raumenų grupių. Tačiau šį pratimą reikia naudoti tik atsargiai. Patyrę kūno rengybos sportininkai ir kultūristai turi… Skaityti daugiau