Svorio treniruotės

Raumenų formavimas yra jėgos treniruotės forma, kuria siekiama maksimaliai padidinti raumenų skerspjūvį. Ši raumenų apkrovos forma daugiausia naudojama kultūrizmo ir kūno rengybos treniruotėse. Raumenų auginimas, žinoma, yra tik vienas svorio treniruočių komponentas. Raumenų stiprinimas Raumenų formavimas Raumenų formavimas ir anaboliniai steroidai Raumenų formavimas ir mityba ... Skaityti daugiau

Pečių skausmas nugaroje

Įvadas Galinio peties skausmas yra skausmas, kuris daugiausia (bet ne visada) yra sutelktas galinio peties sąnario. Tai apima skausmą užpakalinio sukamojo rankogalio srityje, kaklo slankstelio užsikimšimą, krūtinės slankstelio užsikimšimą, išvaržą kaklo stuburo diską, mentės judėjimo sutrikimą (mentele) arba suplyšusius raumenų pluoštus. Skaityti daugiau

Kur tavo skausmas | Pečių skausmas nugaroje

Kur yra jūsų skausmas Sinonimai: rotacinės manžetės pažeidimas, infraspinatus raumens plyšimas, mažojo plyšimo raumens plyšimas Didžiausio skausmo vieta: Skausmas dažniausiai yra po užpakaline akromija, kartais spinduliuojančia į žasto dalį, ypač išorinio sukimosi metu. Patologija Priežastis: rotacinės manžetės plyšimas dažniausiai yra smūgio sindromo rezultatas. Dėl … Skaityti daugiau

Riešo klijavimas

Riešas nuolat patiria įtampą, todėl dažnai susiduria su staigių sužalojimų rizika. Su darbu susijusios ar sportinės traumos gali greitai apriboti riešo funkciją. Geras būdas išvengti sužalojimo esant nestabilumui yra uždėti juostinį tvarstį. Riešo juostos indikacijos Sritys, kuriose… Skaityti daugiau

Kineziotė | Riešo klijavimas

Kinesioteipas Kinesiotapes tapo populiarus traumų palaikymo būdas, ypač tarp sportininkų, kad jie galėtų ir toliau būti aktyvūs. Daugelis naudoja juosteles net ir po traumos, jei nori lėtai tęsti sportą ir apsaugoti pažeistas kūno dalis nuo naujos perkrovos. Kineziteipai yra labai elastingi ir kvėpuojantys. … Skaityti daugiau