Jogos pratimai

Jogos pratimai tampa vis populiaresne alternatyva įprastiems stiprinimo ir atsipalaidavimo pratimams dėl jų universalumo gydant įvairias raumenų ir kaulų sistemos ligas. Jogos pratimus galima pritaikyti ir atitinkamai padidinti įvairioms fizinėms sąlygoms. Jogos pratimai dviems/partneris Galimas jogos pratimas 2 žmonėms yra lenkimas į priekį. … Skaityti daugiau

Jogos pratimai nugarai Jogos pratimai

Jogos pratimai nugarai Yra daug įvairių jogos pratimų, skirtų stiprinti nugaros raumenis ir pagerinti nugaros lankstumą. Pratimas nugaros ir pečių raumenims stiprinti yra valtis. Norėdami tai padaryti, atsigulkite ant grindų gulėdami, rankos ištiestos į priekį, kakta remiasi į grindis. … Skaityti daugiau

Jogos pratimai norint sulieknėti Jogos pratimai

Jogos pratimai lieknėjimui Darant jogos pratimus lieknėjimui, ypač svarbu, kad jie būtų atliekami kuo dinamiškiau, pavyzdžiui, atliekant pratimų seką ir stimuliuojant širdies ir kraujagyslių sistemą. Daugiau svorio metimo pratimų rasite čia: Pratimai prieš pilvo riebalus Delfinas, pavyzdžiui, tinka ... Skaityti daugiau

Joga pradedantiesiems

Joga iš pradžių yra gyvenimo filosofija, o ne sportas, tačiau Vakarų pasaulyje joga dažnai suprantama kaip tam tikra mokymo programa, kurią sudaro švelnūs kvėpavimo pratimai. Pradedantiesiems joga pradžioje yra mažas jėgos, stabilumo ir pusiausvyros iššūkis. Tačiau yra pratimų (asanų), kurie ... Skaityti daugiau

Jogos pratimai pradedantiesiems Joga pradedantiesiems

Jogos pratimai pradedantiesiems Paprasti jogos pratimai, kurie taip pat tinka pradedantiesiems, yra, pavyzdžiui, klasikinis saulės pasveikinimas, kuris yra daugelio jogos formų pagrindas. Pradedate nuo stovimos padėties ir susikoncentruojate į savo kvėpavimo srautą. Iš stovimos padėties padėkite rankas ant grindų,… Skaityti daugiau

Jogos pratimai pradedantiesiems DVD | Joga pradedantiesiems

Jogos pratimai pradedantiesiems DVD DVD reguliariai rekomenduojami internete ir žurnaluose (kūno rengybos žurnalai, jogos žurnalai), kad būtų galima atlikti ir išmokti jogos pratimų be jogos studijos. Žinoma, DVD su dinamiškomis nuotraukomis ir dažniausiai profesionaliomis instrukcijomis yra geras būdas pradedantiesiems susipažinti su pratimais ... Skaityti daugiau

Pratimai nuo įkvėpimo skausmo

Skausmas įkvėpus gali turėti daugybę skirtingų priežasčių, ne visada su juo turi būti susijusi bronchų ar plaučių liga. Gydymo metu tam tikri tempimo ir stiprinimo pratimai, taip pat tam tikri kvėpavimo pratimai gali žymiai palengvinti nukentėjusiųjų simptomus. Dėl… Skaityti daugiau

Kiek tai pavojinga? | Pratimai nuo įkvėpimo skausmo

Kiek tai pavojinga? Ar skausmas įkvėpus yra pavojingas, ar ne, taip pat priklauso nuo simptomų priežasties. Apskritai, jei įkvepiant atsiranda skausmas, pacientai pirmiausia turėtų išlikti ramūs, dažnai yra paprastas problemų paaiškinimas. Tačiau jei problemos išlieka arba atsiranda be aiškios priežasties, gydytojas turėtų ... Skaityti daugiau

LOPL | Pratimai nuo įkvėpimo skausmo

LOPL LOPL yra angliška santrumpa, reiškianti lėtinę obstrukcinę plaučių ligą, sunkią progresuojančią plaučių ligą, kuri vis dažniau sukelia dusulį ir sumažina fizinį pajėgumą. Pagrindinė LOPL priežastis yra rūkymas. Kiti simptomai, be dusulio, gali būti svorio netekimas, raumenų išsekimas ir psichologinės problemos. Ligos metu… Skaityti daugiau