Irklavimas atsistojus su „Theraband“

„Irklavimas stovint“ Stovėkite šiek tiek sulenktais keliais, klubų plotyje. Pritvirtinkite arabą aplink durų lango rankeną. Traukite abu galus atgal pečių aukštyje, tarsi irkluotumėte. Jūsų viršutinė kūno dalis aktyviai atsities, pakeldama krūtinkaulį ir traukdama pečius atgal/žemyn. Atlikite du 15 pakartojimų rinkinius. Tęsti su… Skaityti daugiau

4 pratimas

„Išstumti“ Šio pratimo metu klijai „iškočiojami“. Norėdami gydyti kairįjį kelį, gulėkite ant kairės pusės šoninėje padėtyje. Dešinė koja dedama ant grindų už kairės kojos, kad būtų stabilizuota. Dabar kelio išorė uždedama ant ritinio ir "išvyniota". Tai gali būti šiek tiek… Skaityti daugiau

5 pratimas

„Sėdėjimo kelio pratęsimas“ Jūs sėdite ant grindų ir sureguliuokite kelius. Apatinė koja ištempiama nesulenkiant kelio. Pratimo metu abu keliai lieka tame pačiame lygyje. Siekiant sustiprinti vidurines dalis, pėda ištempiama vidiniu kraštu į viršų. Atlikite viską 15 kartų 3 rinkiniuose per… Skaityti daugiau