Joga nėščioms moterims

Joga siūlo ne tik pratimus stiprinimui, bet ir atsipalaidavimui. Bet kokiu atveju tai yra svarbūs dalykai, kurie gali būti naudingi nėštumo ar gimdymo metu. Juk reikia atsižvelgti ir į nėščios moters savijautą. Nėštumo metu moters kūnas patiria įvairius pokyčius. Tiekimas… Skaityti daugiau

Nuo kada / rizika | Joga nėščioms moterims

Nuo kada/rizika Paprastai joga nėštumo metu taip pat leidžiama ir netgi sveikintina. Nėra tikslių jogos taikymo nėštumo metu gairių. Svarbu tai, kad moteris nėštumo metu klauso savo kūno ir atkreipia į tai dėmesį. Kilus neaiškumams, moteris turėtų dar kartą pasikonsultuoti su savo ginekologu. … Skaityti daugiau

Stuburo kolonos gimnastika

Mūsų stuburas yra tam, kad kūnas būtų vertikalus ir stabilus, tačiau kartu su slankstelių sąnariais jis taip pat yra atsakingas už tai, kad mūsų nugara būtų lanksti ir judri. Optimali stuburo forma yra dviguba S forma. Šioje formoje apkrovos perkėlimas yra geriausias, o atskiros stuburo dalies dalys yra tolygiai ir… Skaityti daugiau

Vandens gimnastika

Vandens gimnastika (aquafitness) apima gimnastikos pratimus ir yra praktikuojama įprastuose baseinuose ir baseinuose, kuriuose nėra plaukimo. Jis tinka vaikams, suaugusiems ir senjorams. Net nutukę žmonės gali pasinaudoti vandens gimnastika, nes skatina riebalų deginimą. Vandens plūdrumas leidžia atlikti ištvermės ir jėgos pratimus mažiau ... Skaityti daugiau

Santrauka | Vandens gimnastika

Santrauka Vandens gimnastika leidžia sumažinti sąnarių, diskų, kaulų ir kitų susijusių struktūrų įtampą. Tai labai svarbu, nes tam tikros ligos, tokios kaip osteoporozė, reumatas, ankilozuojantis spondilitas, tarpslankstelinių diskų pažeidimai, kelio sąnario, klubo sąnarių, raumenų atrofijos ir daugelis kitų, gali neleisti normaliai treniruotis sausumoje. Be to, vandens plūdrumas ir vandens… Skaityti daugiau

Irkluoti neleido

„Irklavimas perlenktas“ Atsistokite šiek tiek sulenkę kelius, klubo plotį. Sulenkite į priekį tiesia viršutine kūno dalimi ir leiskite rankoms kabėti ištiestai. Dabar stipriai traukite alkūnes atgal, kad rankos priglustų prie krūtinės. Šį pratimą taip pat galite atlikti su svarmenimis rankose. Svarbu, kad nugara liktų tiesi ... Skaityti daugiau

Mankština teniso alkūnę

Jei ilgesnį laiką raumenys ir sausgyslės yra pakartotinai netinkamai naudojami ir per daug įtempti, smulkūs pažeidimai sukelia didelį dirginimą, o tai galiausiai gali sukelti teniso alkūnę. Pacientai, turintys tokią problemą, dažnai apibūdina problemas pjaudami veją, valydami pavasarį arba ilgai užsukdami ar dirbdami. Be teniso… Skaityti daugiau

Fizioterapija apskritai | Mankština teniso alkūnę

Kineziterapija apskritai Kineziterapijoje šaltis ir karštis dažnai naudojami kaip terapinė terpė teniso alkūnėms. Abu jie dažniausiai naudojami kaip pasiruošimas vėlesniam sėdėjimui ir fizioterapijai. Tačiau šaltis ir karštis taip pat gali būti naudojami kaip nepriklausomas terapijos turinys. Padažai su skausmą malšinančiais ar priešuždegiminiais tepalais gali padėti po teniso alkūnės gydymo,… Skaityti daugiau

Pratimai nuo nugaros skausmo visose situacijose

Šie pratimai nugaros skausmui gydyti daugiausia susiję su judėjimu, stiprinimu ir tempimu. Visų pirma, jie turėtų būti lengvai atliekami ir gali būti įtraukti į kasdienį gyvenimą, nereikalaujant pagalbos, nes visi, kurie nori ilgą laiką kovoti su nugaros skausmais, turi reguliariai mankštintis. Įvairūs paprasti… Skaityti daugiau