Joga nėščioms moterims

Joga siūlo ne tik pratimus stiprinimui, bet ir atsipalaidavimui. Bet kokiu atveju tai yra svarbūs dalykai, kurie gali būti naudingi nėštumo ar gimdymo metu. Juk reikia atsižvelgti ir į nėščios moters savijautą. Nėštumo metu moters kūnas patiria įvairius pokyčius. Tiekimas… Skaityti daugiau

Nuo kada / rizika | Joga nėščioms moterims

Nuo kada/rizika Paprastai joga nėštumo metu taip pat leidžiama ir netgi sveikintina. Nėra tikslių jogos taikymo nėštumo metu gairių. Svarbu tai, kad moteris nėštumo metu klauso savo kūno ir atkreipia į tai dėmesį. Kilus neaiškumams, moteris turėtų dar kartą pasikonsultuoti su savo ginekologu. … Skaityti daugiau

Vandens gimnastika

Vandens gimnastika (aquafitness) apima gimnastikos pratimus ir yra praktikuojama įprastuose baseinuose ir baseinuose, kuriuose nėra plaukimo. Jis tinka vaikams, suaugusiems ir senjorams. Net nutukę žmonės gali pasinaudoti vandens gimnastika, nes skatina riebalų deginimą. Vandens plūdrumas leidžia atlikti ištvermės ir jėgos pratimus mažiau ... Skaityti daugiau

Santrauka | Vandens gimnastika

Santrauka Vandens gimnastika leidžia sumažinti sąnarių, diskų, kaulų ir kitų susijusių struktūrų įtampą. Tai labai svarbu, nes tam tikros ligos, tokios kaip osteoporozė, reumatas, ankilozuojantis spondilitas, tarpslankstelinių diskų pažeidimai, kelio sąnario, klubo sąnarių, raumenų atrofijos ir daugelis kitų, gali neleisti normaliai treniruotis sausumoje. Be to, vandens plūdrumas ir vandens… Skaityti daugiau

Santrauka | Pratimai slankstelio užsikimšimui BWS

Santrauka Apskritai krūtinės ląstos stuburo slankstelių užsikimšimas gali būti labai varginantis nukentėjusiųjų reikalas. Visų pirma, jei prie įprastų skausmo simptomų pridedami lydintys simptomai, tokie kaip dusulys, tai gali būti labai grėsminga pacientui. Su užsikimšimu susiję judėjimo apribojimai kasdien gali būti labai įtempti ... Skaityti daugiau

Irkluoti neleido

„Irklavimas perlenktas“ Atsistokite šiek tiek sulenkę kelius, klubo plotį. Sulenkite į priekį tiesia viršutine kūno dalimi ir leiskite rankoms kabėti ištiestai. Dabar stipriai traukite alkūnes atgal, kad rankos priglustų prie krūtinės. Šį pratimą taip pat galite atlikti su svarmenimis rankose. Svarbu, kad nugara liktų tiesi ... Skaityti daugiau

Hyperextension pratimai dėl krūtinės ląstos stuburo ligų

Hiperekstencija gulint: eikite į gulimą padėtį. Jūsų žvilgsnis nuolat nukreiptas žemyn, o pirštai palaiko ryšį su grindimis. Abi rankas laikykite ore sulenktomis alkūnėmis lygiagrečiai grindims. Dabar traukite alkūnes link viršutinės kūno dalies ir ištiesinkite viršutinę kūno dalį. Kojos lieka ant grindų ir… Skaityti daugiau

Simptomai | Pratimai slankstelio užsikimšimui BWS

Simptomai Stuburo krūtinės ląstos užsikimšimo simptomai kiekvienam pacientui gali skirtis. Jie gali būti įvairūs - nuo skausmo iki kvėpavimo sutrikimų, astmos, polinkio į infekcijas, širdies ir kraujagyslių sutrikimų, dilgčiojimo ir tirpimo. Simptomų sunkumas ir mastas priklauso nuo to, kuris krūtinės slankstelis yra užblokuotas, kiek laiko užsikimšimas ir… Skaityti daugiau

Piriformis sindromo pratimai

Siekiant suvaldyti skausmą ir atleisti piriformis raumenų įtampą bei ilgainiui jį pašalinti, atliekama daugybė tempimo, stiprinimo ir mobilizavimo pratimų. Šie pratimai paprastai yra gana paprasti ir pacientas gali juos atlikti namuose po pirminio nurodymo. Kad… Skaityti daugiau

Kineziterapija Piriformis sindromo pratimai

Fizioterapija Fizioterapija taip pat yra geras Piriformio sindromo gydymas. Kadangi problemas sukelia raumenų problemos, gydantis kineziterapeutas turi daugybę terapinių metodų problemai spręsti. Tai apima, pavyzdžiui, raumenų atpalaidavimą masažuojant arba stimuliuojant vadinamuosius trigerinius taškus. Specialiai apmokyti kineziterapeutai taip pat gali bandyti teigiamai paveikti… Skaityti daugiau