Raumenų trūkčiojimas - fizioterapija

Plačiajai visuomenei žinomi raumenų trūkčiojimai yra techniškai nepageidaujami raumenų susitraukimai. Jie gali atsirasti reguliariai arba nereguliariai. Paprastai pažeidžiamos atskiros raumenų skaidulos, tačiau gali būti paveikti ir raumenų skaidulų pluoštai ar net visas raumuo. Tai veda prie nekontroliuojamų paveiktos kūno dalies judesių. Per… Skaityti daugiau

Ranka | Raumenų trūkčiojimas - fizioterapija

Jei rankoje atsiranda raumenų trūkčiojimų, dažniausiai juos dažniau pastebi nukentėjusieji, nes kasdieniame gyvenime rankos naudojamos labai dažnai. Čia taip pat gali būti bet kas - nuo nedidelių trūkčiojimų iki stiprių nekontroliuojamų judesių. Priežastys paprastai yra psichologinės, todėl skundai išnyksta po stresą sukeliančio veiksnio ... Skaityti daugiau

Kineziterapija / pratimai Raumenų trūkčiojimas - fizioterapija

Fizioterapija/pratimai Fizioterapija gali padėti nukentėjusiam asmeniui suvaldyti raumenų trūkčiojimus. Įvairūs variantai gali lemti sėkmę. Masažas gali sumažinti įtampą ir suteikti pacientui atsipalaidavimą. Tam tikromis aplinkybėmis taip pat gali būti svarstomas ultragarsas, karščio ar šalčio terapija. Didelė gydymo laiko dalis paprastai skiriama pratimams ... Skaityti daugiau

Santrauka | Raumenų trūkčiojimas - fizioterapija

Santrauka Apibendrinant galima pasakyti, kad raumenų trūkčiojimai, nesvarbu, kurioje kūno dalyje, kartais labai erzina nukentėjusiuosius, tačiau dažniausiai yra nekenksmingi. Stresas ir psichologinė įtampa dažnai sukelia trūkčiojimus. Tik jei trūkčiojimas yra labai stiprus arba tęsiasi ilgesnį laiką ... Skaityti daugiau

Miego stadijos: funkcija, užduotis ir ligos

Miegas yra svarbus kiekvieno žmogaus gyvenimo aspektas. Suaugusieji miega apie 6–8 valandas per dieną. Taigi epizodą galima suskirstyti į kelias miego fazes. Ramus miegas gali vaidinti svarbų vaidmenį bendrai sveikatai. Kas yra miego fazės? Miegas yra svarbus kiekvieno žmogaus gyvenimo aspektas. Suaugusieji miega apie 6–8… Skaityti daugiau

Vaistai užmigti: kai avių skaičiavimas nieko nepadeda

Yra daugybė priemonių, kurios turėtų skatinti geresnį miegą: bet kurie metodai iš tikrųjų veikia? Skaičiuoti avis, alaus bokalą kaip naktinę kepurę ar žiūrėti televizorių, kad užmigtų-visi jau išbandė vieną ar kitą seniai žinomą triuką, kaip geriau užmigti. Tačiau dažnai, nesėkmingai. Ir tai nenuostabu, nes… Skaityti daugiau

Zopiklonas

Paaiškinimas/Apibrėžimas „Zopiclon“ yra miegą skatinantis arba didelėmis dozėmis sukeliantis vaistas, sukeliantis miegą (hipnotizuojantis), kuris Vokietijoje patvirtintas nuo 1994 m. miegoti visą naktį ir sutrumpinti laiką, kurį reikia prabusti naktį. … Skaityti daugiau

Poveikis | Zopiklonas

Poveikis Zopiclon slopina centrinę nervų sistemą. Šį silpninantį poveikį vaistas pasiekia aktyvuodamas vadinamuosius GABA (gama-aminosviesto rūgšties) receptorius. GABA yra svarbiausias centrinės nervų sistemos slopinantis pasiuntinys (neuromediatorius). Zopiclon gali prisijungti prie šių GABA prijungimo vietų (receptorių) ir sumažinti ar net visiškai slopinti jaudrumą ... Skaityti daugiau

Kontraindikacija Zopiklonas

Kontraindikacijos Viena vertus, Zopiclon negalima vartoti esant kvėpavimo sutrikimams ar žinomoms dusulio fazėms miego metu (miego apnėja), kita vertus, esant kepenų nepakankamumui (kepenų nepakankamumui). Be to, Zopiclon neturėtų būti skiriamas esant esamoms ar pasibaigusioms priklausomybėms. Raumenų liga (Myastenia gravis) taip pat yra kontraindikacija… Skaityti daugiau