Pavasario tikslų maratonas

Prasidėjus naujiems metams ir visai netrukus ateinant pavasariui, daugelis žmonių pradeda treniruotis bėgiojimu, nes bėgioti gamtoje yra tiesiog smagu! Įkvėpkite gryno oro, formuokite kūną ir tuo pačiu puoselėkite sveikatą - jei laikysitės tam tikrų taisyklių, galite padaryti kažką gero savo kūnui ir sau su… Skaityti daugiau

Raumenų ir kaulų sistemos sportas

Nugaros ir lėtinių raumenų ir kaulų sistemos degeneracinių ligų (pvz., Osteoporozės, osteoartrito) atveju sportinė veikla atlieka svarbų vaidmenį. Fiziškai neaktyvūs žmonės su amžiumi praranda daugiau kaulų masės, todėl padidėja kaulų lūžių rizika kritimo atveju. Priešingai, jėga ir lankstumas ... Skaityti daugiau

Žiemos sportas: malonumas ledui ir sniegui

Slenkant šlaitu, pageidautina su šviežiu sniegu ir ryškiai mėlynu dangumi, nuostabiu kalnų fonu fone, visa šeima. Slidinėjimas vis dar yra populiariausia žiemos sporto šaka. Nesvarbu, ar tai būtų pratimai, ar patirtis gamtoje, ar veikiau bendraujantis après-ski, kuris yra pirmame plane, priklauso nuo kiekvieno. Bet kokiuose … Skaityti daugiau

Treniruotės su „Thera-Band“

Jėgos treniruotės su elastine juostele buvo sukurtos praėjusio amžiaus septintajame dešimtmetyje, kai Erichas DEUSERIS treniravo nacionalinę futbolo komandą dviračio vidiniais vamzdeliais. 1960 metais jis sukūrė žiedo formos „Deuserband“. Nors didėjančio pasipriešinimo treniruotės turi daug privalumų, pastaraisiais dešimtmečiais jos tikrai nepasiekė. „Thera“ grupė „Thera“ grupė… Skaityti daugiau

Atgal pratimai biure

Atgal fitneso biuro metu kitu būdu. Mes parodome jums pratimus, kurie padės išlaikyti jūsų fizinę ir psichinę formą biure. Įvairios rūšies nugaros kūno rengyba Sėdi valandų valandas priešais kompiuterį ir vėl suspaudžia nugarą. Išbandykite šaudymą iš lanko, irklavimą laikraščiuose ar traukdami laikraščius. Kas yra … Skaityti daugiau

Fitneso klaidingos nuomonės nuo 11 iki 20

Jei bėgate per lėtai, galbūt kažką darote dėl savo sveikatos, tačiau būsite įstrigę riebalais. Bendros energijos sąnaudos yra daug mažesnės, kai dedamos nedidelės pastangos, nei esant didesniam intensyvumui. Juk greitai važiuojantis automobilis sunaudoja daugiau degalų. Riebalų deginimas efektyviausiai veikia esant 70–80 procentų maksimalaus pulso. … Skaityti daugiau

20 didžiausių fitneso melų

Bėgiojimas kenkia sąnariams, važinėjimas dviračiu daro impotenciją, o jėgos treniruotės - kultūrizmo raumenys? Visos nesąmonės! Mes parodome 20 populiariausių kūno rengybos klaidų, todėl jūsų vidinė kiaulė taip pat yra paskutinis pasiteisinimas vengti sporto ar reguliarių treniruočių. 1. riebalų deginimas sportuojant tik po 30 minučių. Neteisinga. … Skaityti daugiau

Sporto tendencijos 2018 m

Anksčiau Vokietijoje nebuvo jokio būdo apeiti šokių treniruotę „Zumba“. Kokių naujų fitneso tendencijų mums laukia 2018 m. Naujos tendencijos, tokios kaip „Hot Hula“, rodo, kad šokių treniruotės ir šiais metais yra populiarios. Nors „Zumba“ apima šokius pagal Lotynų Amerikos ritmus, „Hot Hula“ remiasi reggae ir… Skaityti daugiau

Qigong

Kinų terminas Qi (sakomas tchi) yra filosofija ir medicina, reiškianti žmonių ir jų aplinkos gyvybingumą. Svarbiausia yra kvėpavimas, energija ir skystis. Žmonės, kurie tiki Qi, turi idėją, kad žmogaus organizmas cirkuliuoja pagal tam tikrus modelius, o vidaus organai - kaip… Skaityti daugiau

Mažėjantys rinkiniai

Sinonimai plačiąja prasme Sumažinimo, lieknėjimo, pratęsimo, kultūrizmo, jėgos treniruotės, dažnai naudojamos neteisingai: super rinkiniai, supersetai Apibrėžimas Mažėjančių rinkinių metodas išprovokuoja maksimalų raumenų panaudojimą palaipsniui mažinant treniruočių svorį. Aprašymas Šis metodas tikriausiai yra vienas sunkiausių ir intensyviausių kultūrizmo metodų. … Skaityti daugiau