Stuburo kolonos gimnastika

Mūsų stuburas yra tam, kad kūnas būtų vertikalus ir stabilus, tačiau kartu su slankstelių sąnariais jis taip pat yra atsakingas už tai, kad mūsų nugara būtų lanksti ir judri. Optimali stuburo forma yra dviguba S forma. Šioje formoje apkrovos perkėlimas yra geriausias, o atskiros stuburo dalies dalys yra tolygiai ir… Skaityti daugiau

Nelaiminga triada - terapija

Terminas „Nelaiminga triada“ reiškia trijų kelio sąnario struktūrų traumą: priežastis dažniausiai yra sportinė trauma su fiksuota pėda ir per didelis sukimasis į išorę - dažnai pasitaiko slidininkų ir futbolininkų. Nelaimingos triados diagnozę galima patvirtinti naudojant tokius vaizdavimo metodus kaip rentgeno spinduliai ar MRT. … Skaityti daugiau

Patirtis Nelaiminga triada - terapija

Patirtis Kadangi kelio operacijos yra gana dažnos, ypač sportininkams, operacija ir tolesnė priežiūra paprastai būna sėkmingos. Jei krovimas atliekamas per anksti ir nepakankamai rūpinamasi, gali atsirasti gijimo ir kelio stabilumo trūkumų. Tačiau taupymas nereiškia visiško imobilizavimo - tie, kurie aktyviai nedalyvauja terapijoje, vykdo… Skaityti daugiau

6 pratimas

„Pritūpimas“ Keliai yra tiesiai virš kulkšnių, girnelė nukreipta tiesiai į priekį. Stovint, svoris tolygiai pasiskirsto ant abiejų pėdų, sulenkus, daugiau ant kulnų. Lenkimo metu keliai neperžengia pirštų, apatinės kojos lieka tvirtai vertikalios. Sėdmenys nuleisti į galą, tarsi vienas… Skaityti daugiau

5 pratimas

„Sėdėjimo kelio pratęsimas“ Jūs sėdite ant grindų ir sureguliuokite kelius. Apatinė koja ištempiama nesulenkiant kelio. Pratimo metu abu keliai lieka tame pačiame lygyje. Siekiant sustiprinti vidurines dalis, pėda ištempiama vidiniu kraštu į viršų. Atlikite viską 15 kartų 3 rinkiniuose per… Skaityti daugiau

Pratimai nuo kelio skausmo

Kelis yra sudėtingas sąnarys. Jį sudaro blauzdikaulis (blauzdikaulis), šeivikaulis, šlaunikaulis ir girnelė. Be kaulinių struktūrų, raiščių struktūros atlieka svarbią stabilizuojančią, proprioceptinę, balansuojančią ir palaikančią funkciją. Tai apima vidinius ir išorinius raiščius, meniskus, kryžminius raiščius, girnelės sausgyslę ir tinklainę, kuri tęsiasi iš abiejų pusių ... Skaityti daugiau

Santrauka | Pratimai nuo kelio skausmo

Santrauka Kelio skausmo priežastys labai įvairios ir jas turėtų išsiaiškinti gydytojas ir (arba) kineziterapeutas. Terapija remiasi tuo, o skundus galima pagerinti stiprinant ir stabilizuojant kelius supančius raumenis per jėgos, koordinacijos ir pusiausvyros treniruotes. Kineziterapijoje jautrios struktūros gali būti gydomos palaikančiu būdu,… Skaityti daugiau