Koks yra geriausias būdas atsipalaiduoti kaklo stuburui?

Koks yra geriausias būdas atpalaiduoti gimdos kaklelio stuburą? Jei kaklo stuburas yra įtemptas, judesiai tampa vis sunkesni ir skausmas didėja, dauguma žmonių galvoja apie apsilankymą pas gydytoją. Tai iš esmės nėra neteisinga, tačiau net ir atlikus kelis paprastus pratimus galima ištaisyti namuose. Toliau mes… Skaityti daugiau

Kurie nuskausminamieji? | Kurie pratimai skirti stuburo kanalo stenozei

Kokius skausmą malšinančius vaistus? Kokius skausmą malšinančius vaistus galima vartoti ir ar jie yra protingi stuburo kanalo stenozės atveju, reikia aptarti su gydytoju. Kai kurie žmonės netoleruoja skausmą malšinančių vaistų, todėl būtina aptarti tikslius vaistus. Skausmui malšinti paprastai galima vartoti nesteroidinius vaistus nuo uždegimo (NVNU). Tai yra, už… Skaityti daugiau

Fizioterapijos pratimai

Dažnai pakanka 5–10 minučių trukmės treniruotės, kad organizmas neapsiriktų ligomis. Stiprinami raumenys, judinami sąnariai ir skatinama kraujotakos sistema. Visi pratimai taip pat naudojami fizioterapijoje ir puikiai tinka imitacijai. Gimdos kaklelio stuburas turi būti sustiprintas ... Skaityti daugiau

Pratimai nuo nugaros skausmo visose situacijose

Šie pratimai nugaros skausmui gydyti daugiausia susiję su judėjimu, stiprinimu ir tempimu. Visų pirma, jie turėtų būti lengvai atliekami ir gali būti įtraukti į kasdienį gyvenimą, nereikalaujant pagalbos, nes visi, kurie nori ilgą laiką kovoti su nugaros skausmais, turi reguliariai mankštintis. Įvairūs paprasti… Skaityti daugiau

Kitos terapinės priemonės Pratimai nuo nugaros skausmo visose situacijose

Kitos terapinės priemonės Kitos fizioterapijos priemonės, skirtos kovoti su nugaros skausmais, yra juostinė įranga, elektroterapija, rankinis manipuliavimas, atpalaiduojantys masažai (Dorn-und Breuss-masažas) ir šiluma. Tačiau pasyvios terapijos metodai paprastai turi tik ūmų poveikį ir yra tik aktyvios ilgalaikės terapijos priedas. Santrauka Populiariam nugaros skausmui yra stebuklingas žodis: judėjimas. … Skaityti daugiau

Pratimai su „Theraband“

Stiprinančius pratimus ne visada galima atlikti dėl laiko stokos, kurią sukelia kasdienis gyvenimas ir darbas. „Therabands“ idealiai tinka pasiimti kartu ar mokytis namuose ir gali būti naudojami bet kur. Galima padidinti pasipriešinimą ir yra įvairių pratimų variantų. Pratimai kartojami 15-20 kartų ir ... Skaityti daugiau