Pratimai klubo sąnario artrozei

Šiame tekste pateikiami klubo raumenų pratimai, kuriuos galite atlikti. Svarbu treniruotis tik neskausmingoje vietoje. Apšilimo pratimai gali būti atliekami po 2-3 minutes ir neturėtų trukti ilgiau nei 10 minučių. Pakartokite jėgos pratimus 8–15 kartų ir įveskite 2–3 serijas. Tu gali … Skaityti daugiau

Kineziterapija Pratimai klubo sąnario artrozei

Fizioterapija Svarbu paminėti, kad kineziterapija negali pakeisti klubo artrozės. Kalbama apie klubo sąnario artrozės simptomus. Šie simptomai sumažėja dirbant kartu su pacientu, o kasdieniame gyvenime taikomi apribojimai. Svarbus klubo artrozės fizioterapijos tikslas yra skausmo malšinimas. Tokios priemonės kaip masažas sumažina… Skaityti daugiau

Nugaros treniruotės su prietaisu - kurios iš jų yra tinkamos? | Nugaros treniruotės - namuose ar studijoje taip galite tai padaryti!

Atgalinės treniruotės prietaise - kurios iš jų yra tinkamos? Nugaros treniruotes gali atlikti bet kas ir visur - iš esmės nereikia jokios papildomos įrangos. Tačiau dabar yra nemažai vadinamųjų nugaros trenerių, kurie intensyvina treniruotes. Klasikinis nugaros treniruoklis yra didelis, daugiafunkcinis treniruoklis, skirtas pirmiausia… Skaityti daugiau

Nugaros treniruočių struktūrizavimas ir planavimas. Mokymo planas Nugaros treniruotės - namuose ar studijoje taip galite tai padaryti!

Nugaros treniruočių struktūrizavimas ir planavimas. Treniruočių planas Norint sukurti nugaros treniruočių mokymo planą, pirmiausia reikia apibrėžti mokymo tikslą. Taip nugaros treniruočių, kaip reabilitacijos, treniruočių planas intensyvumu ir dažnumu skiriasi nuo prevencinių nugaros treniruočių. Abiem atvejais svarbu… Skaityti daugiau

Raumenų formavimas - kaip jis veikia, į ką turiu atsižvelgti? | Nugaros treniruotės - namuose ar studijoje taip galite tai padaryti!

Raumenų formavimas - kaip tai veikia, į ką turiu atsižvelgti? Raumenų formavimas arba, techniniu požiūriu, hipertenzijos mokymas yra bet kokia treniruotė, dėl kurios padidėja raumenų dydis. Tikslas yra padidinti raumenų perimetrą didinant atskirų raumenų skaidulų storį. Siekdami šio tikslo, kai kurie… Skaityti daugiau

Raumenų formavimas: funkcija, užduotis ir ligos

Raumenų formavimas reiškia raumenų augimą, kurį sukelia padidėjusi apkrova, pavyzdžiui, fizinis darbas, sportas ar specialus raumenų treniravimas. Šiuolaikinėse pramoninėse šalyse raumenų augimas paprastai yra tyčinis, o tai išreiškiama daugelyje kūno rengybos studijų ir sporto pasiūlymų. Nors vidutinis raumenų augimas nėra patologinis, yra daugybė raumenų mažinimo ligų. … Skaityti daugiau

Tepary Bean: netolerancija ir alergija

Maistinių medžiagų turinti teparo pupelė kilusi iš Arizonos ir šiaurinės Meksikos, kur ji žinoma nuo trečiojo tūkstantmečio pr. Maistinių medžiagų turtingas ankštinis augalas mūsų šalyje naudojamas kaip sriubų pagrindas ir kaip daržovė. Štai ką turėtumėte žinoti apie tepary pupą. Maistinių medžiagų turinčios teparo pupelės yra kilusios iš Arizonos ... Skaityti daugiau

Kineziterapija po menisko operacijos

Meniskai yra kremzlės diskai, kurie veikia kaip amortizatoriai tarp šlaunikaulio ir blauzdikaulio sąnarių paviršių kelio sąnariuose. Padidinus kontaktinį paviršių per meniskus, svoris ir smūgiai tolygiai pasiskirsto ir sugeria. Meniskai taip pat stabilizuoja kelio sąnarį. Jei dėl menisko sužalojimo operuojama ... Skaityti daugiau

Santrauka | Kineziterapija po menisko operacijos

Santrauka Fizioterapija po menisko operacijos atlieka esminį vaidmenį reabilitacijos proceso trukmei ir sėkmei. Norint atkurti kelio sąnario judrumą, atsparumą ir stabilumą, būtina reguliariai treniruotis. Be fizioterapijos, pacientas taip pat turėtų mankštintis namuose, kad kuo greičiau atsistotų ant kojų. … Skaityti daugiau