Pratimai prieš raumenų sutrumpėjimą

Raumenų sutrumpėjimas dažnai atsiranda dėl ilgalaikių, vienpusių pozų ar judesių. Pavyzdžiui, raumenų sutrumpėjimą gali sukelti per mažas fizinis krūvis ir ilgas sėdėjimas biure kiekvieną dieną, bet ir vienpusis sportinis krūvis be reguliaraus tempimo. Šlaunų priekinės ir galinės dalies raumenys,… Skaityti daugiau

Atgal | Pratimai prieš raumenų sutrumpėjimą

Nugara 1) Tempimas ilgoje sėdynėje 2) „Plūgas Pradinė padėtis: sėdint ant trinkelės, abi kojos ištiestos į priekį, laisvos ir atsipalaidavusios su šiek tiek sulenktais keliais Vykdymas: dabar nugara sulenkta slanksteliu slankstelio link kojų ir„ padaryta apvali “ “, Galva paimama į tempimą ir smakras juda link… Skaityti daugiau

Raumenų sutrumpėjimo gydymas Pratimai prieš raumenų sutrumpėjimą

Raumenų sutrumpinimo gydymas Raumenų sutrumpinimas gali būti gydomas fizioterapija atliekant aktyvius ir pasyvius tempimo pratimus. Pratimų programa, skirta naudoti namuose, su specialiais pratimais, skirtais raumenų pailginimui, taip pat yra programos dalis. Į tempimo programą ir raumenų pailginimą terapijoje visada įeina raumenų formavimas ir laikysenos lavinimas, nes dažnai sutrumpėję raumenys ... Skaityti daugiau

Pratimai kaklui Pratimai prieš migreną - tai padeda!

Pratimai kaklui Rankos Iš pradžių lėtai ir tolygiai sukite rankas į priekį, maždaug 20 kartų. Tada, taip pat 20 kartų, sukite ratą atgal. Šis pratimas atpalaiduoja pečių ir kaklo sritį. Apskritimo petys Atlikite šį pratimą tuo pačiu principu, kaip ir 1 pratimas. Norėdami pakeisti, vieną ratą galite apsukti greičiau nei kitą… Skaityti daugiau

Feldenkrais pratimai nuo migrenos Pratimai prieš migreną - tai padeda!

Feldenkrais pratimai nuo migrenos Terminas Feldenkrais apibūdina sistemą, kuri didina sąmoningumą apie judesių sekas ir leidžia nukentėjusiems atpažinti ir pagerinti nepalankias judesių sekas. Taigi ji suteikia žinių apie judesius, kuriais siekiama palengvinti judėjimą ir užkirsti kelią įtampos būsenoms. Atsigulkite ant pilvo ir sulenkite kojas 90 ° kampu ... Skaityti daugiau

Pratimai nuo kaklo įtampos 6

„Latissimus traukimas - pradinė padėtis“ Sėdėdami laikysitės vertikalios ir tiesios laikysenos. Pečių ašmenys giliai traukiami atgal, o rankos ištiestos į viršų, krūtinkaulis nukreiptas į viršų. „Latissimus traukimas - galinė padėtis“ Iš pradinės padėties abi alkūnės traukiamos viršutinės kūno dalies link. Pečių ašmenys lieka fiksuoti… Skaityti daugiau