Vandens gimnastika

Vandens gimnastika (aquafitness) apima gimnastikos pratimus ir yra praktikuojama įprastuose baseinuose ir baseinuose, kuriuose nėra plaukimo. Jis tinka vaikams, suaugusiems ir senjorams. Net nutukę žmonės gali pasinaudoti vandens gimnastika, nes skatina riebalų deginimą. Vandens plūdrumas leidžia atlikti ištvermės ir jėgos pratimus mažiau ... Skaityti daugiau

Santrauka | Vandens gimnastika

Santrauka Vandens gimnastika leidžia sumažinti sąnarių, diskų, kaulų ir kitų susijusių struktūrų įtampą. Tai labai svarbu, nes tam tikros ligos, tokios kaip osteoporozė, reumatas, ankilozuojantis spondilitas, tarpslankstelinių diskų pažeidimai, kelio sąnario, klubo sąnarių, raumenų atrofijos ir daugelis kitų, gali neleisti normaliai treniruotis sausumoje. Be to, vandens plūdrumas ir vandens… Skaityti daugiau

Irklavimas atsistojus su „Theraband“

„Irklavimas stovint“ Stovėkite šiek tiek sulenktais keliais, klubų plotyje. Pritvirtinkite arabą aplink durų lango rankeną. Traukite abu galus atgal pečių aukštyje, tarsi irkluotumėte. Jūsų viršutinė kūno dalis aktyviai atsities, pakeldama krūtinkaulį ir traukdama pečius atgal/žemyn. Atlikite du 15 pakartojimų rinkinius. Tęsti su… Skaityti daugiau

Hyperextension pratimai dėl krūtinės ląstos stuburo ligų

Hiperekstencija gulint: eikite į gulimą padėtį. Jūsų žvilgsnis nuolat nukreiptas žemyn, o pirštai palaiko ryšį su grindimis. Abi rankas laikykite ore sulenktomis alkūnėmis lygiagrečiai grindims. Dabar traukite alkūnes link viršutinės kūno dalies ir ištiesinkite viršutinę kūno dalį. Kojos lieka ant grindų ir… Skaityti daugiau

4 pratimas

„Išstumti“ Šio pratimo metu klijai „iškočiojami“. Norėdami gydyti kairįjį kelį, gulėkite ant kairės pusės šoninėje padėtyje. Dešinė koja dedama ant grindų už kairės kojos, kad būtų stabilizuota. Dabar kelio išorė uždedama ant ritinio ir "išvyniota". Tai gali būti šiek tiek… Skaityti daugiau

5 pratimas

„Sėdėjimo kelio pratęsimas“ Jūs sėdite ant grindų ir sureguliuokite kelius. Apatinė koja ištempiama nesulenkiant kelio. Pratimo metu abu keliai lieka tame pačiame lygyje. Siekiant sustiprinti vidurines dalis, pėda ištempiama vidiniu kraštu į viršų. Atlikite viską 15 kartų 3 rinkiniuose per… Skaityti daugiau

Pratimai prieš kuprą nuo netinkamo stuburo padėties

Kupra yra klaidinga stuburo padėtis arba netinkama padėtis. Krūtinės ląstos stuburas yra per daug sulenktas, todėl jis sukasi atgal. Dažnai tai taip pat keičia mūsų juosmens stuburo padėtį. Čia dažniausiai aptinkame padidėjusią tuščiavidurę nugarą. Techninėje terminologijoje padidėjęs lenkimas vadinamas padidėjusia kifoze ir tuščiavidure nugara ... Skaityti daugiau

Pratimai, kurie padeda nuo celiulito?

Celiulitas daugeliui žmonių gali tapti estetine ir sveikatos problema. Ji taip pat žinoma kaip apelsino žievelės oda ir paveikia daugiau moterų nei vyrų. To priežastis yra oda ir jungiamojo audinio struktūra. Moterims tai yra mažiau ryški. Jungiamasis audinys atskiria riebalinį audinį vienas nuo kito pluoštais. … Skaityti daugiau

Pratimai kojų pakėlėjui parezuoti

Pėdų pakėlimo parezė yra raumenų, atsakingų už pėdos pakėlimą, paralyžius. Tai raumenys, esantys apatinės kojos priekyje ir traukiantys kulkšnies sąnarį į pėdą. Šie raumenys yra vadinami priekiniu blauzdikaulio raumens raumens raumens raumens raumens pratęsimo raumuo, ekstensoriaus skaitmeninio raumens raumens ir ekstensoriaus hallucis longus raumens… Skaityti daugiau