Fizioterapijos pratimai

Dažnai pakanka 5–10 minučių trukmės treniruotės, kad organizmas neapsiriktų ligomis. Stiprinami raumenys, judinami sąnariai ir skatinama kraujotakos sistema. Visi pratimai taip pat naudojami fizioterapijoje ir puikiai tinka imitacijai. Gimdos kaklelio stuburas turi būti sustiprintas ... Skaityti daugiau

6 pratimas

„Pritūpimas“ Keliai yra tiesiai virš kulkšnių, girnelė nukreipta tiesiai į priekį. Stovint, svoris tolygiai pasiskirsto ant abiejų pėdų, sulenkus, daugiau ant kulnų. Lenkimo metu keliai neperžengia pirštų, apatinės kojos lieka tvirtai vertikalios. Sėdmenys nuleisti į galą, tarsi vienas… Skaityti daugiau

4 pratimas

„Išstumti“ Šio pratimo metu klijai „iškočiojami“. Norėdami gydyti kairįjį kelį, gulėkite ant kairės pusės šoninėje padėtyje. Dešinė koja dedama ant grindų už kairės kojos, kad būtų stabilizuota. Dabar kelio išorė uždedama ant ritinio ir "išvyniota". Tai gali būti šiek tiek… Skaityti daugiau

Eisenos sutrikimas Išsėtinės sklerozės (IS) pratimai

Eisenos sutrikimas Sergant išsėtine skleroze, eisenos sutrikimas išsivysto dėl lydinčių simptomų. Paprastai jis rodo šiek tiek nestabilų eisenos modelį su nedideliu svyravimu, ypač aplink kampus ar pro duris. Tai gali atsirasti dėl koordinacijos/pusiausvyros sunkumų, nes sutrinka savęs suvokimas, o atstumus sunkiau įvertinti dėl esamų regos sutrikimų. Eisenos pratimai… Skaityti daugiau

Pratimai nuo kelio skausmo

Kelis yra sudėtingas sąnarys. Jį sudaro blauzdikaulis (blauzdikaulis), šeivikaulis, šlaunikaulis ir girnelė. Be kaulinių struktūrų, raiščių struktūros atlieka svarbią stabilizuojančią, proprioceptinę, balansuojančią ir palaikančią funkciją. Tai apima vidinius ir išorinius raiščius, meniskus, kryžminius raiščius, girnelės sausgyslę ir tinklainę, kuri tęsiasi iš abiejų pusių ... Skaityti daugiau

Santrauka | Pratimai nuo kelio skausmo

Santrauka Kelio skausmo priežastys labai įvairios ir jas turėtų išsiaiškinti gydytojas ir (arba) kineziterapeutas. Terapija remiasi tuo, o skundus galima pagerinti stiprinant ir stabilizuojant kelius supančius raumenis per jėgos, koordinacijos ir pusiausvyros treniruotes. Kineziterapijoje jautrios struktūros gali būti gydomos palaikančiu būdu,… Skaityti daugiau