Koks yra geriausias būdas atsipalaiduoti kaklo stuburui?

Koks yra geriausias būdas atpalaiduoti gimdos kaklelio stuburą? Jei kaklo stuburas yra įtemptas, judesiai tampa vis sunkesni ir skausmas didėja, dauguma žmonių galvoja apie apsilankymą pas gydytoją. Tai iš esmės nėra neteisinga, tačiau net ir atlikus kelis paprastus pratimus galima ištaisyti namuose. Toliau mes… Skaityti daugiau

Pratimai kaklui Pratimai prieš migreną - tai padeda!

Pratimai kaklui Rankos Iš pradžių lėtai ir tolygiai sukite rankas į priekį, maždaug 20 kartų. Tada, taip pat 20 kartų, sukite ratą atgal. Šis pratimas atpalaiduoja pečių ir kaklo sritį. Apskritimo petys Atlikite šį pratimą tuo pačiu principu, kaip ir 1 pratimas. Norėdami pakeisti, vieną ratą galite apsukti greičiau nei kitą… Skaityti daugiau

Feldenkrais pratimai nuo migrenos Pratimai prieš migreną - tai padeda!

Feldenkrais pratimai nuo migrenos Terminas Feldenkrais apibūdina sistemą, kuri didina sąmoningumą apie judesių sekas ir leidžia nukentėjusiems atpažinti ir pagerinti nepalankias judesių sekas. Taigi ji suteikia žinių apie judesius, kuriais siekiama palengvinti judėjimą ir užkirsti kelią įtampos būsenoms. Atsigulkite ant pilvo ir sulenkite kojas 90 ° kampu ... Skaityti daugiau

Pratimai be įrangos | Stuburo kanalo stenozė juosmens srityje - nugaros mokykla

Pratimai be įrangos Taip pat yra pratimų, kuriuos galima atlikti be jokių pagalbinių priemonių: Pilvo treniruotė gulint ant nugaros Iš gulimos padėties abi kojos pakeltos 90 laipsnių kampu, keliai sulenkti, pėdos pakeltos. Visą pratimą apatinė nugaros dalis liečia atraminį paviršių. Sąmoningai… Skaityti daugiau