Šilumos terapija kaip kineziterapija

Šilumos terapija yra bendras terminas įvairioms fizioterapijos ir kineziterapijos bei balneoterapijos reikmėms. Apskritai, šilumos terapija apima visus terapijos metodus, kurių metu šiluma įvairiomis formomis tepama ant odos daugiausia 20–40 minučių, kad būtų pasiektas kraujotaką skatinantis, metabolizmą skatinantis ir raumenis atpalaiduojantis poveikis. Taikymo sritys… Skaityti daugiau

Durpių vonia Šilumos terapija kaip kineziterapija

Durpių vonia Durpių vonios siūlomos daugelyje SPA ir terminių vonių, tačiau yra ir panašių produktų, skirtų naudoti vonioje namuose. Durpių vonia turi šimtmečių tradicijas, nors jos gydomasis poveikis yra prieštaringas tarp medicinos ekspertų. Tikrą durpių vonią paprastai sudaro šviežios durpės ir terminis vanduo, nes tai… Skaityti daugiau

Fangocur | Šilumos terapija kaip kineziterapija

„Fangocur Fangocur“ yra įmonė, įsikūrusi Gossendorf, Štirija, Austrija, kuri gamina ir parduoda įvairius medicinos produktus, pagamintus iš vulkaninio Gossendorfo gydomojo molio. Tai mineraliniai kremai ir kaukės, fango pakuotės, skirtos naudoti namuose, ir gydomasis molis, skirtas vartoti per burną. „Fangocur Bentomed“ ištirpinamas vandenyje kaip milteliai ir sakoma, kad ... Skaityti daugiau

Karštas oras | Šilumos terapija kaip kineziterapija

Karštas oras Karšto oro terapija yra sauso karščio terapija, kurios metu pacientas nesiliečia su šildymo terpe. Paprastai naudojamas infraraudonųjų spindulių šilumos skleidėjas, kuris nespinduliuoja UV srovės ir gali spinduliuotę perduoti dideliam apdorojimo plotui. Paprastai procedūra karštu oru… Skaityti daugiau

Vandens gimnastika

Vandens gimnastika (aquafitness) apima gimnastikos pratimus ir yra praktikuojama įprastuose baseinuose ir baseinuose, kuriuose nėra plaukimo. Jis tinka vaikams, suaugusiems ir senjorams. Net nutukę žmonės gali pasinaudoti vandens gimnastika, nes skatina riebalų deginimą. Vandens plūdrumas leidžia atlikti ištvermės ir jėgos pratimus mažiau ... Skaityti daugiau

Santrauka | Vandens gimnastika

Santrauka Vandens gimnastika leidžia sumažinti sąnarių, diskų, kaulų ir kitų susijusių struktūrų įtampą. Tai labai svarbu, nes tam tikros ligos, tokios kaip osteoporozė, reumatas, ankilozuojantis spondilitas, tarpslankstelinių diskų pažeidimai, kelio sąnario, klubo sąnarių, raumenų atrofijos ir daugelis kitų, gali neleisti normaliai treniruotis sausumoje. Be to, vandens plūdrumas ir vandens… Skaityti daugiau

Vibracinių plokščių mokymas

Vibracijos mokymas atliekamas ant vibracinės plokštės, kurią siūlo įvairūs gamintojai. Jie skiriasi, pavyzdžiui, dydžiu arba komplektuojamais priedais, tačiau galiausiai daugumai modelių galima atlikti šiuos pratimus. Vibracinė plokštė naudojama statiniams pratimams, bet taip pat ir dinaminiams pratimams, skirtiems sukurti… Skaityti daugiau

Pratimai dugnui Vibracinių plokščių mokymas

Pratimai apačiai 1) Pakelkite dubenį 2) Pritūpimas 3) Atsilenkimas Ieškote daugiau pratimų sėdmenims? Pradinė padėtis: gulint ant antklodės ar panašaus paviršiaus, kurio aukštis yra toks pat kaip vibracijos plokštės, kojos stovi ant vibracijos plokštės Vykdymas: lėtai kelkite dubenį, laikykite jį… Skaityti daugiau

Rankų pratimai Vibracinių plokščių mokymas

Pratimai rankoms Dips push-up dilbio atrama Vykdymas: Palaikykite save ištemptomis alkūnėmis vibracijos plokštės gale, atsisėskite ant vibracijos plokštės krašto ir ištieskite kojas į priekį. Pakelkite kulnus, šiek tiek pakelkite sėdmenis ir sulenkite alkūnes iki maždaug 110 °, tada ištempkite… Skaityti daugiau

Ar yra šalutinis poveikis? | Vibracinių plokščių mokymas

Ar yra kokių nors šalutinių poveikių? Apskritai vibracijos treniruotės neturi jokio šalutinio poveikio ar kenksmingo poveikio ir jas gali atlikti beveik visi bet kurios amžiaus grupės žmonės. Tačiau yra keletas apribojimų: jei nesate tikri, prieš pradedant vibracijos mokymą rekomenduojama pasikonsultuoti su specialistu ir su juo aptarti riziką. Netgi… Skaityti daugiau

Santrauka | Vibracinių plokščių mokymas

Santrauka Vibracijos treniruotės gali būti naudojamos, pavyzdžiui, skrandžio, sėdmenų, nugaros ir rankų raumenims stiprinti. Artrozės atveju tai gali stabilizuoti sąnarį, o tai gali sumažinti sąnarių skausmą. Treniruotės taip pat gali padėti atsipalaiduoti ir atpalaiduoti raumenis. 10 minučių treniruotė du kartus per savaitę yra… Skaityti daugiau