Joga pradedantiesiems

Joga iš pradžių yra gyvenimo filosofija, o ne sportas, tačiau Vakarų pasaulyje joga dažnai suprantama kaip tam tikra mokymo programa, kurią sudaro švelnūs kvėpavimo pratimai. Pradedantiesiems joga pradžioje yra mažas jėgos, stabilumo ir pusiausvyros iššūkis. Tačiau yra pratimų (asanų), kurie ... Skaityti daugiau

Jogos pratimai pradedantiesiems Joga pradedantiesiems

Jogos pratimai pradedantiesiems Paprasti jogos pratimai, kurie taip pat tinka pradedantiesiems, yra, pavyzdžiui, klasikinis saulės pasveikinimas, kuris yra daugelio jogos formų pagrindas. Pradedate nuo stovimos padėties ir susikoncentruojate į savo kvėpavimo srautą. Iš stovimos padėties padėkite rankas ant grindų,… Skaityti daugiau

Jogos pratimai pradedantiesiems DVD | Joga pradedantiesiems

Jogos pratimai pradedantiesiems DVD DVD reguliariai rekomenduojami internete ir žurnaluose (kūno rengybos žurnalai, jogos žurnalai), kad būtų galima atlikti ir išmokti jogos pratimų be jogos studijos. Žinoma, DVD su dinamiškomis nuotraukomis ir dažniausiai profesionaliomis instrukcijomis yra geras būdas pradedantiesiems susipažinti su pratimais ... Skaityti daugiau

Ar yra šalutinis poveikis? | Vibracinių plokščių mokymas

Ar yra kokių nors šalutinių poveikių? Apskritai vibracijos treniruotės neturi jokio šalutinio poveikio ar kenksmingo poveikio ir jas gali atlikti beveik visi bet kurios amžiaus grupės žmonės. Tačiau yra keletas apribojimų: jei nesate tikri, prieš pradedant vibracijos mokymą rekomenduojama pasikonsultuoti su specialistu ir su juo aptarti riziką. Netgi… Skaityti daugiau

Santrauka | Vibracinių plokščių mokymas

Santrauka Vibracijos treniruotės gali būti naudojamos, pavyzdžiui, skrandžio, sėdmenų, nugaros ir rankų raumenims stiprinti. Artrozės atveju tai gali stabilizuoti sąnarį, o tai gali sumažinti sąnarių skausmą. Treniruotės taip pat gali padėti atsipalaiduoti ir atpalaiduoti raumenis. 10 minučių treniruotė du kartus per savaitę yra… Skaityti daugiau

Vibracinių plokščių mokymas

Vibracijos mokymas atliekamas ant vibracinės plokštės, kurią siūlo įvairūs gamintojai. Jie skiriasi, pavyzdžiui, dydžiu arba komplektuojamais priedais, tačiau galiausiai daugumai modelių galima atlikti šiuos pratimus. Vibracinė plokštė naudojama statiniams pratimams, bet taip pat ir dinaminiams pratimams, skirtiems sukurti… Skaityti daugiau

Pratimai dugnui Vibracinių plokščių mokymas

Pratimai apačiai 1) Pakelkite dubenį 2) Pritūpimas 3) Atsilenkimas Ieškote daugiau pratimų sėdmenims? Pradinė padėtis: gulint ant antklodės ar panašaus paviršiaus, kurio aukštis yra toks pat kaip vibracijos plokštės, kojos stovi ant vibracijos plokštės Vykdymas: lėtai kelkite dubenį, laikykite jį… Skaityti daugiau

Rankų pratimai Vibracinių plokščių mokymas

Pratimai rankoms Dips push-up dilbio atrama Vykdymas: Palaikykite save ištemptomis alkūnėmis vibracijos plokštės gale, atsisėskite ant vibracijos plokštės krašto ir ištieskite kojas į priekį. Pakelkite kulnus, šiek tiek pakelkite sėdmenis ir sulenkite alkūnes iki maždaug 110 °, tada ištempkite… Skaityti daugiau

Irklavimas atsistojus su „Theraband“

„Irklavimas stovint“ Stovėkite šiek tiek sulenktais keliais, klubų plotyje. Pritvirtinkite arabą aplink durų lango rankeną. Traukite abu galus atgal pečių aukštyje, tarsi irkluotumėte. Jūsų viršutinė kūno dalis aktyviai atsities, pakeldama krūtinkaulį ir traukdama pečius atgal/žemyn. Atlikite du 15 pakartojimų rinkinius. Tęsti su… Skaityti daugiau

Irkluoti neleido

„Irklavimas perlenktas“ Atsistokite šiek tiek sulenkę kelius, klubo plotį. Sulenkite į priekį tiesia viršutine kūno dalimi ir leiskite rankoms kabėti ištiestai. Dabar stipriai traukite alkūnes atgal, kad rankos priglustų prie krūtinės. Šį pratimą taip pat galite atlikti su svarmenimis rankose. Svarbu, kad nugara liktų tiesi ... Skaityti daugiau