Kineziterapija Kineziterapija nuo galvos skausmo nėštumo metu

Fizioterapija Taikant galvos skausmus nėštumo metu, daugiausia dėmesio skiriama nuo įtampos priklausomiems galvos skausmams. Švelniais masažais, paleidimo tašku ar fascine procedūra jungiamasis audinys ir raumenys gali būti atpalaiduoti ir skatinama kraujotaka. Šilumos procedūros, naudojant raudoną šviesą arba fango, taip pat gali teigiamai paveikti galvos skausmą ir tuo pačiu atsipalaiduoti ... Skaityti daugiau

Namų gynimo priemonė nuo galvos skausmo nėštumo metu Kineziterapija nuo galvos skausmo nėštumo metu

Namų vaistas nuo galvos skausmo nėštumo metu Naudojant buitines priemones, kūrybiškumui nėra jokių apribojimų, jei jie nekenkia vaikui. Dažnai padeda paprasti karšto vandens buteliai ar grūdų pagalvėlės. Apskritai reikia pasirūpinti, kad būtų suvartota pakankamai skysčių, nes nėštumo metu padidėja vandens poreikis. Praskiestas… Skaityti daugiau

Kineziterapija nuo galvos skausmo nėštumo metu

Galvos skausmas yra dažnas šalutinis poveikis, ypač ankstyvuoju nėštumo laikotarpiu (1 trimestras). Manoma, kad priežastis yra didžiuliai hormoniniai pokyčiai ir gyvenimo būdo pokyčiai, pavyzdžiui, vengimas kofeino turinčių gėrimų. Prie to gali prisidėti ir kiti miego įpročiai. Jei moteris patyrė migreną prieš nėštumą, ji gali pagerėti arba išnykti nėštumo metu, ypač… Skaityti daugiau

Sporto trūkumai nėštumo metu | Sportas nėštumo metu

Sporto trūkumai nėštumo metu Vargu ar yra trūkumų, kurie paaiškintų, kodėl moteris nėštumo metu susilaikytų nuo sporto. Net netreniruotoms moterims nėštumo metu rekomenduojama pradėti sportuoti. Priežastis yra teigiamas poveikis, pvz., Mažesnis nuovargis, pykinimas, depresija, vandens susilaikymas ir svorio padidėjimas. Tačiau sportas… Skaityti daugiau

Kurios sporto šakos yra pavojingos nėštumo metu? | Sportas nėštumo metu

Kokios sporto šakos yra pavojingos nėštumo metu? Nėštumo metu moteris turėtų susilaikyti nuo kai kurių sporto šakų. Apskritai nėštumo metu moterys turėtų sutelkti dėmesį į treniruotes ir pratimus. Kadangi hormonai užtikrina raiščių ištempimą. Taip padidėja sukimo pavojus ir sužalojimo rizika. Negalima vežti per didelių ir intensyvių krovinių ... Skaityti daugiau

Kiek laiko leidžiama naudoti „crosstrainer“? | Sportas nėštumo metu

Kiek laiko leidžiama naudoti „crosstrainer“? Nėštumo metu rekomenduojama ištvermės treniruotė. Treniruotis „Crosstrainer“ ir apskritai ištvermės sporto šakose leidžiama visą nėštumo laikotarpį. Žinoma, tik tol, kol moteris jaučiasi sveika ir tinkama. Tačiau nėštumo metu treniruočių intensyvumą ir trukmę reikėtų šiek tiek sumažinti. Kad išvengtumėte per didelio krūvio,… Skaityti daugiau

Paracetamolio alternatyvos nėštumo metu | Paracetamolis nėštumo metu

Paracetamolio alternatyvos nėštumo metu Paprastai paracetamolis yra pirmasis skausmo vaistas kiekviename nėštumo etape. Tačiau skausmą dažnai galima numalšinti nemedikamentinėmis priemonėmis, todėl skausmą malšinančių vaistų reikia gerti tik tuo atveju, jei šios priemonės nepalengvina. Jei paracetamolis netoleruojamas arba jo nėra, vaistas, kurio sudėtyje yra… Skaityti daugiau

Paracetamolis nėštumo metu

Įvadas Paracetamolis yra skausmą malšinantis vaistas ir priklauso ne opioidinių analgetikų grupei. Jis turi analgetinį ir karščiavimą mažinantį poveikį. Pavadinimas paracetamolis kilęs iš paracetilaminofenolio. Tai cheminė medžiaga, iš kurios pagamintas vaistas. Paracetamolis paprastai yra labai gerai toleruojamas, todėl vartojamas palyginti dažnai. Vokietijoje jį galima įsigyti be recepto… Skaityti daugiau