Treniruotės su „Thera-Band“

Jėgos treniruotės su elastine juostele buvo sukurtos praėjusio amžiaus septintajame dešimtmetyje, kai Erichas DEUSERIS treniravo nacionalinę futbolo komandą dviračio vidiniais vamzdeliais. 1960 metais jis sukūrė žiedo formos „Deuserband“. Nors didėjančio pasipriešinimo treniruotės turi daug privalumų, pastaraisiais dešimtmečiais jos tikrai nepasiekė. „Thera“ grupė „Thera“ grupė… Skaityti daugiau

Kalorijos ir jėgos treniruotės

Įvadas Jėgos treniruotės naudojamos tobulo kūno formavimui, svorio metimui ir raumenų masės auginimui. Dėl sunkių judesių treniruojant svorį organizmui reikia energijos, kurią ji gauna su maistu. Maistas savo ruožtu susideda iš trijų pagrindinių maistinių medžiagų grupių: angliavandenių, baltymų ir riebalų. Jie taip pat vadinami makroelementais ir… Skaityti daugiau

Po degimo efektas Kalorijos ir jėgos treniruotės

Podegimo efektas Lengviausias būdas sudeginti kalorijas yra intensyvi viso kūno treniruotė, kurios metu naudojamos ir treniruojamos visos pagrindinės raumenų grupės. Jėgos treniruotės taip pat sukuria vadinamąjį deginimo efektą. Tai daugiau jėgos treniruotėse nei ištvermės treniruotėse. Po treniruotės organizmas ilgą laiką išlieka padidėjusios medžiagų apykaitos būsenos ... Skaityti daugiau

Kalorijų suvartojimas | Kalorijos ir jėgos treniruotės

Kalorijų suvartojimas Idealus kalorijų kiekis jėgos treniruotėse priklauso ne tik nuo kalorijų skaičiaus, bet ir nuo maistinių medžiagų pasiskirstymo. Kiekvienas iš makroelementų turi savo svarbią funkciją organizme. Baltymai yra ypač svarbūs raumenų formavimui, nes raumenys daugiausia sudaryti iš baltymų. Angliavandeniai suteikia greitą energiją, kuri… Skaityti daugiau

Stiprumo mokymas

Apibrėžimas Jėgos treniruotės Jėgos treniruotės yra susijusios su tiksliniu raumenų kaupimu ir maksimalios jėgos, greičio ir ištvermės gerinimu. Norint pasiekti maksimalią treniruočių sėkmę, jėgos treniruotės turi būti pritaikytos prie atitinkamų tikslų. Tai susiję su apkrovos formos, apkrovos trukmės, apkrovos diapazono ir apkrovos intensyvumo skirtumais. Jėgos treniruotės taip pat gali būti… Skaityti daugiau