Svorio treniruotės

Raumenų formavimas yra jėgos treniruotės forma, kuria siekiama maksimaliai padidinti raumenų skerspjūvį. Ši raumenų apkrovos forma daugiausia naudojama kultūrizmo ir kūno rengybos treniruotėse. Raumenų auginimas, žinoma, yra tik vienas svorio treniruočių komponentas. Raumenų stiprinimas Raumenų formavimas Raumenų formavimas ir anaboliniai steroidai Raumenų formavimas ir mityba ... Skaityti daugiau

ISKD - nagai

Sinonimai plačiąja prasme Prailginimo nagas Kalio blaškymasis Potrauminis kojų sutrumpinimas Kojos priauginimas Pratęsimo vinis Kojų ilgio skirtumas Pavadinimas ISKD Pavadinimas ISKD nagas yra akronimas: ISKD = ​​Intramedullary Skeletal Kinetic Distractor blauzdikaulis (blauzdikaulio pusėje) ir šlaunikaulis ... Skaityti daugiau

ISKD nagų pranašumai | ISKD - nagai

ISKD nagų privalumai ISKD privalumai - nagai: Apskritai mažiau streso nei išorinės procedūros (paciento komfortas) Ankstyva apkrova dėl įtrūkusio vamzdinio kaulo Pagreitinta reabilitacija Nėra gydymo nutraukimo rizikos, negalima pašalinti po nagais Mažai randų Mažiau linkę sukurti netinkamą būklę ISKD nagų trūkumai… Skaityti daugiau

Pritūpimai

Įvadas Pritūpimas yra jėgos kėlimo disciplina, kartu su spaudimu ant suoliuko ir kryžminis kėlimas. Jis ypač naudojamas kultūrizme raumenims ugdyti. Pritūpimai yra labai populiarūs jėgos treniruotėse, nes yra daug aktyvuotų raumenų grupių. Tačiau šį pratimą reikia naudoti tik atsargiai. Patyrę kūno rengybos sportininkai ir kultūristai turi… Skaityti daugiau

Blauzdų pakėlėjas

Įvadas Blauzdos raumenų (M. gastrocnemius) lavinimas nėra izoliuotas įprastose kūno rengybos ir sveikatos treniruotėse. Treniruojant kojų presą, pakankamai apkraunamas blauzdos dvynys raumenys, todėl šis izoliuotas mankštos pratimas neatrodo praktiškas ir užima daug laiko. Tačiau kultūrizme ir konkrečiose sporto šakose tikslingai treniruojamasi… Skaityti daugiau