Jogos pratimai

Jogos pratimai tampa vis populiaresne alternatyva įprastiems stiprinimo ir atsipalaidavimo pratimams dėl jų universalumo gydant įvairias raumenų ir kaulų sistemos ligas. Jogos pratimus galima pritaikyti ir atitinkamai padidinti įvairioms fizinėms sąlygoms. Jogos pratimai dviems/partneris Galimas jogos pratimas 2 žmonėms yra lenkimas į priekį. … Skaityti daugiau

Jogos pratimai nugarai Jogos pratimai

Jogos pratimai nugarai Yra daug įvairių jogos pratimų, skirtų stiprinti nugaros raumenis ir pagerinti nugaros lankstumą. Pratimas nugaros ir pečių raumenims stiprinti yra valtis. Norėdami tai padaryti, atsigulkite ant grindų gulėdami, rankos ištiestos į priekį, kakta remiasi į grindis. … Skaityti daugiau

Jogos pratimai norint sulieknėti Jogos pratimai

Jogos pratimai lieknėjimui Darant jogos pratimus lieknėjimui, ypač svarbu, kad jie būtų atliekami kuo dinamiškiau, pavyzdžiui, atliekant pratimų seką ir stimuliuojant širdies ir kraujagyslių sistemą. Daugiau svorio metimo pratimų rasite čia: Pratimai prieš pilvo riebalus Delfinas, pavyzdžiui, tinka ... Skaityti daugiau

Joga nėščioms moterims

Joga siūlo ne tik pratimus stiprinimui, bet ir atsipalaidavimui. Bet kokiu atveju tai yra svarbūs dalykai, kurie gali būti naudingi nėštumo ar gimdymo metu. Juk reikia atsižvelgti ir į nėščios moters savijautą. Nėštumo metu moters kūnas patiria įvairius pokyčius. Tiekimas… Skaityti daugiau

Nuo kada / rizika | Joga nėščioms moterims

Nuo kada/rizika Paprastai joga nėštumo metu taip pat leidžiama ir netgi sveikintina. Nėra tikslių jogos taikymo nėštumo metu gairių. Svarbu tai, kad moteris nėštumo metu klauso savo kūno ir atkreipia į tai dėmesį. Kilus neaiškumams, moteris turėtų dar kartą pasikonsultuoti su savo ginekologu. … Skaityti daugiau

Vibracinių plokščių mokymas

Vibracijos mokymas atliekamas ant vibracinės plokštės, kurią siūlo įvairūs gamintojai. Jie skiriasi, pavyzdžiui, dydžiu arba komplektuojamais priedais, tačiau galiausiai daugumai modelių galima atlikti šiuos pratimus. Vibracinė plokštė naudojama statiniams pratimams, bet taip pat ir dinaminiams pratimams, skirtiems sukurti… Skaityti daugiau

Pratimai dugnui Vibracinių plokščių mokymas

Pratimai apačiai 1) Pakelkite dubenį 2) Pritūpimas 3) Atsilenkimas Ieškote daugiau pratimų sėdmenims? Pradinė padėtis: gulint ant antklodės ar panašaus paviršiaus, kurio aukštis yra toks pat kaip vibracijos plokštės, kojos stovi ant vibracijos plokštės Vykdymas: lėtai kelkite dubenį, laikykite jį… Skaityti daugiau

Rankų pratimai Vibracinių plokščių mokymas

Pratimai rankoms Dips push-up dilbio atrama Vykdymas: Palaikykite save ištemptomis alkūnėmis vibracijos plokštės gale, atsisėskite ant vibracijos plokštės krašto ir ištieskite kojas į priekį. Pakelkite kulnus, šiek tiek pakelkite sėdmenis ir sulenkite alkūnes iki maždaug 110 °, tada ištempkite… Skaityti daugiau

Ar yra šalutinis poveikis? | Vibracinių plokščių mokymas

Ar yra kokių nors šalutinių poveikių? Apskritai vibracijos treniruotės neturi jokio šalutinio poveikio ar kenksmingo poveikio ir jas gali atlikti beveik visi bet kurios amžiaus grupės žmonės. Tačiau yra keletas apribojimų: jei nesate tikri, prieš pradedant vibracijos mokymą rekomenduojama pasikonsultuoti su specialistu ir su juo aptarti riziką. Netgi… Skaityti daugiau

Santrauka | Vibracinių plokščių mokymas

Santrauka Vibracijos treniruotės gali būti naudojamos, pavyzdžiui, skrandžio, sėdmenų, nugaros ir rankų raumenims stiprinti. Artrozės atveju tai gali stabilizuoti sąnarį, o tai gali sumažinti sąnarių skausmą. Treniruotės taip pat gali padėti atsipalaiduoti ir atpalaiduoti raumenis. 10 minučių treniruotė du kartus per savaitę yra… Skaityti daugiau

Fizioterapijos pratimai

Dažnai pakanka 5–10 minučių trukmės treniruotės, kad organizmas neapsiriktų ligomis. Stiprinami raumenys, judinami sąnariai ir skatinama kraujotakos sistema. Visi pratimai taip pat naudojami fizioterapijoje ir puikiai tinka imitacijai. Gimdos kaklelio stuburas turi būti sustiprintas ... Skaityti daugiau

Pratimai dugnui

Mūsų sėdmenų raumenis/pom raumenis sudaro keli raumenys. Musculus gluteus maximus, po mūsų žandikaulio raumenų, yra vienas stipriausių kūno raumenų, o mažasis ir vidurinis sėdmens raumuo (musculus glutesus medius ir minimus) judina mūsų klubus ir stabilizuoja dubenį bei klubus stovint. Svarbus raumuo, priklausantis… Skaityti daugiau