Kineziterapija nuo alkūnių skausmo

Alkūnės skausmas yra dažnas gyventojų skundas ir turi labai skirtingas priežastis. Tai svyruoja nuo bursos uždegimo iki lūžio, dislokacijos ar uždegimo. Traumos paprastai būna nuolatinės ir jų gydymas dažnai būna ilgas. Priklausomai nuo priežasties, simptomai yra ūmūs ir stipriai perštantys, arba… Skaityti daugiau

Skausmo lokalizacija Kineziterapija nuo alkūnių skausmo

Skausmo lokalizavimas Be skausmo pobūdžio, skausmo lokalizacija taip pat daug pasako apie pagrindines priežastis. Daugeliu atvejų gydymas yra tik konservatyvus. Elementarus yra tinkamas imobilizavimas ir pernelyg įtemptų sausgyslių apsauga. Tačiau fizioterapija taip pat yra svarbi terapijos dalis: pacientai mokosi tempimo pratimų ... Skaityti daugiau

Tvarsčiai | Kineziterapija nuo alkūnių skausmo

Tvarsčiai Daugelio rūšių alkūnės skausmo priežastis yra nenormali ir (arba) per didelė apkrova. Norint išgydyti atsiradusius sužalojimus ar uždegimus, būtina pakankamai apsaugoti alkūnę ir nejudinti. Šiam tikslui labai tinka alkūnės tvarsčiai. Jie apsaugo sąnarį nuo tolesnio krūvio, bet vis tiek ... Skaityti daugiau

Alternatyvios gydymo priemonės Kineziterapija nuo alkūnių skausmo

Alternatyvios gydymo priemonės Alkūnės skausmą galima gydyti homeopatiniais vaistais, tokiais kaip arnika. Be to, nukentėjusieji praneša apie skausmo malšinimą naudojant akupunktūrą ar lipnius tvarsčius. Ergoterapija padeda susidoroti su ergonomišku darbo dizainu, kad būtų išvengta profesinio sąlyginio alkūnės skausmo ir būtų išvengta svarbių sąnarių apsaugos taisyklių. Santrauka Alkūnės skausmas… Skaityti daugiau

Raumenų treniruočių dėka pasijuskite 10 metų jaunesni

Daugybė mokslinių tyrimų pastaraisiais metais pagilino žinias, kad raumenų treniruotės gali labai prisidėti prie sveikatos, gerovės, veiklos ir gyvenimo kokybės skatinimo, nepriklausomai nuo amžiaus ir lyties. Pateikiame aštuonis įdomius argumentus, kodėl raumenų treniruotės yra tokios naudingos sveikatai. 8 priežastys, kodėl reguliariai treniruojasi raumenys ... Skaityti daugiau

Irklavimas stovint su plėstuvu

Įvadas Irklavimas stovinčioje padėtyje arba dar vadinamas lenkimu per irklavimą yra dar vienas labai efektyvus pratimas fitneso treniruotėse ir kultūrizme. Kadangi pratimas reikalauja tam tikro koordinavimo, o pradedantieji dažnai judesį atlieka neteisingai, ypač naudinga naudoti plėtiklį. Treniruotės su štangos baru dažnai sukelia netinkamą naudojimą ... Skaityti daugiau