Tempimo pratimai

Įvadas Nors pastaraisiais metais tempimo pratimų poveikis ir naudojimas vis dažniau kvestionuojamas, tempimo pratimai yra ir išlieka pagrindinė sporto dalis. Prieštaringai aptariamas tik klausimas, kada ir kaip pasitempti. Mobilumo palaikymas ir skatinimas yra neatsiejama daugelio sporto veiklų dalis. Tai nėra be… Skaityti daugiau

Svorio treniruotės

Raumenų formavimas yra jėgos treniruotės forma, kuria siekiama maksimaliai padidinti raumenų skerspjūvį. Ši raumenų apkrovos forma daugiausia naudojama kultūrizmo ir kūno rengybos treniruotėse. Raumenų auginimas, žinoma, yra tik vienas svorio treniruočių komponentas. Raumenų stiprinimas Raumenų formavimas Raumenų formavimas ir anaboliniai steroidai Raumenų formavimas ir mityba ... Skaityti daugiau

Stiprumo mokymas

Apibrėžimas Jėgos treniruotės Jėgos treniruotės yra susijusios su tiksliniu raumenų kaupimu ir maksimalios jėgos, greičio ir ištvermės gerinimu. Norint pasiekti maksimalią treniruočių sėkmę, jėgos treniruotės turi būti pritaikytos prie atitinkamų tikslų. Tai susiję su apkrovos formos, apkrovos trukmės, apkrovos diapazono ir apkrovos intensyvumo skirtumais. Jėgos treniruotės taip pat gali būti… Skaityti daugiau