Raumenų formavimas - kaip jis veikia, į ką turiu atsižvelgti? | Nugaros treniruotės - namuose ar studijoje taip galite tai padaryti!

Raumenų formavimas - kaip tai veikia, į ką turiu atsižvelgti? Raumenų formavimas arba, techniniu požiūriu, hipertenzijos mokymas yra bet kokia treniruotė, dėl kurios padidėja raumenų dydis. Tikslas yra padidinti raumenų perimetrą didinant atskirų raumenų skaidulų storį. Siekdami šio tikslo, kai kurie… Skaityti daugiau

Nugaros treniruotės su prietaisu - kurios iš jų yra tinkamos? | Nugaros treniruotės - namuose ar studijoje taip galite tai padaryti!

Atgalinės treniruotės prietaise - kurios iš jų yra tinkamos? Nugaros treniruotes gali atlikti bet kas ir visur - iš esmės nereikia jokios papildomos įrangos. Tačiau dabar yra nemažai vadinamųjų nugaros trenerių, kurie intensyvina treniruotes. Klasikinis nugaros treniruoklis yra didelis, daugiafunkcinis treniruoklis, skirtas pirmiausia… Skaityti daugiau

Nugaros treniruočių struktūrizavimas ir planavimas. Mokymo planas Nugaros treniruotės - namuose ar studijoje taip galite tai padaryti!

Nugaros treniruočių struktūrizavimas ir planavimas. Treniruočių planas Norint sukurti nugaros treniruočių mokymo planą, pirmiausia reikia apibrėžti mokymo tikslą. Taip nugaros treniruočių, kaip reabilitacijos, treniruočių planas intensyvumu ir dažnumu skiriasi nuo prevencinių nugaros treniruočių. Abiem atvejais svarbu… Skaityti daugiau

Radialinės galvos lūžio fizioterapija

Radialinio galvos lūžio fizioterapija paprastai atliekama per 6-8 savaites po traumos. Gydymo tikslas - sumažinti paciento skausmą, išlaikyti alkūnės sąnario patinimą neviršijant ribų ir kuo anksčiau pradėti lengvų judesių pratimus, siekiant mobilizuoti sąnarį ir išvengti ... Skaityti daugiau

Pratimai | Radialinės galvos lūžio fizioterapija

Pratimai Mobilizacija - sukamasis judesys: padėkite dilbį ant stalo. Rankos nukreiptos į stalą. Dabar pasukite riešus link lubų. Judėjimas kyla iš alkūnės sąnario. 10 pakartojimų. Mobilizacija - lenkimas ir pratęsimas: sėdėkite tiesiai ir vertikaliai ant kėdės. Rankos laisvai kabo šalia kūno. … Skaityti daugiau

Lankstus vibruojantis strypas

„Flexibar Swinging Bar“ yra treniruočių prietaisas, kuris gali būti naudojamas namuose ar sporto grupėse ir gali būti naudojamas daugeliui skirtingų pratimų, skirtų stiprinti įvairias viso kūno raumenų grupes. Be to, treniruotės su „Flexibar Swinging Bar“ tinka įvairioms tikslinėms grupėms, ty jauniems ir vyresniems… Skaityti daugiau